Burcunfs Kızlar merhaba 18+1 haftamız dayız. Dün biraz fazla ayakta kaldım dünden beri çok ağrım var özellikle sol bölgemde. Sizce napmalıyım dinlenince geçerimi
Burcunfs Aysnrplt lekelenmem kanamam yok çok şükür ama yürümekte zorlanıyorum ağrıdan olurmu böyle şeyler
Aysnrplt Burcunfs 14. Haftamda başlayan aşırı bir bel kalça ağrısı yaşadım doktorum rahim genişledikçe sinirlere baskı yapıyor demişti ben de biraz kendimi yorduktan sonra başladı o ağrı 2 hafta kadar devam etti ayağımı sürüyordum yürümek için masajla geçirdim canım
Burcunfs Aysnrplt ya evet benimde bel fıtığım var allahtan şuanda ağrım yok ama. Bu karın ağrısı korkutuyo beni. Yatınca bişeyim yok ama ayağa kalkayım çok az yürüyüm hemen başlıyor ağrı