mervec evet bana da çok mantıksız geldi aslında normal doğumu teşvik etmeleri lazım ama tam tersini yapıyorlar normal doğum yapmadım ama sezeryan çok zor sütüm geç geldi emziremedim mama verdik kustu bebeğim ilk günler beslenemedgi için sarılık oldu hala atlatamadk