Nezihanes [silindi] basenler neysede göğüsler çok kötü basenler yürüyüşle sporla illaki gecicek ama göğüs sarkmış şekilde kalıcak neden bu kadar büyüdü bide mosmor oldu ay psikolojim çok kötü 😂😂🤣🤣
[silindi] Nezihanes ben normalde tam dolgulu çamaşırla 85 giyiyordum şuan dolgusuz 95😂😂😂 bunun daha süt dolmuş hali var 😂😂o yüzden ben o konuyu düşünmeyi bile bıraktım😂
Yenianne92 [silindi] ben de oyle oldum hic sormayin aynaya bakmak istemiyo canim kalcamin ustunde simit gibi bir sey olustu
[silindi] Yenianne92 of off eşimin başını şişirdim doğsun da bebekler bir hal çaresine baksak diyetle yürüyüşle bebekle de olsa insan dolanır ama şimdi hamileyken yürünmüyor dakka başı tuvalet ihtiyacım geliyor
Sad3c3m Srfn11 yemin ediyorum yarım saat güldüm çok iyi geldi sen çok yaşa 🤣🤣🤣 Kimse görmediyse sorun yok 😀😀🤣
Yenianne92 [silindi] yuruyus yapiyorum.ama yememden kesemiyorum.hamileyim psikolojisi ben de istah yapti. Ama bebisim dogsun ben de diyetisyene gitmeyi dusunuyorum hem sutum artsin hem de kilolar gitsin diye
Dilan1636 Benimde aynı olmuştu hatta kabarmıştı ne sürdüysem fayda etmedi nivea nın mavi kremleri var ya onlardan sür
Atlarlayasayan Yesimeliz ben de bu dertten dolayı çom yürüyeceğim zamanlarda etek elbise giymiyorum özellikle pantolon ya da tayt giyiyorum bi de kızımın pişik kreminden sürüyorum 😂😂
espalp Yesimeliz sıvı roll on sürüp kurumasını bekle birbirine değdirmeden. Kuruyunca giy elbiseni, eteğini hiç sürtmez👍🏻👍🏻
[silindi] Yenianne92 ben de aynı şekilde düşünüyorum yürüyüşü yapamıyorum dediğim dgibi ağırlaşmaktan değil de sürekli tuvalet ihtiyacı beni mahf etti amaaaannnn hayırlısı oğlumdan değerli değil 😍😍
Aysaa12 Yesimeliz kısa tayt benim kurtarıcım ama göbeğime kadar çıkaramıyorum maalesef aşağıda kalıyo artık 😄
Aslihan_kaya Yesimeliz 😂😅 çok doğru bir konuya değindin insan başına gelmeden anlamıyormuş dışardan herşey güzel görünüyordu taki şu sıcaklardan göğüslerdede yanma başlayana kadar 😅