Arkadaşlar ben doğuda görev yapıyordum, doğum iznine ayrılıp ailemin yanın geldim. 34+5 iz şu an. Doğudaki doktorum ilgisiz olduğundan hiçbi ilaç vitamin vs vermemişti. Sadece kendi araştırmalarımla gyno ferro sanol ve decavit kullanıyordum. Şimdi buradaki doktorum başka hiçbişey kullanmıyor musun diyerek onların yanına suda eritilen kalsiyum ve imom balık yağı verdi. Ben şimdi kan ilacını sabah aç karnına alıyorum kahvaltıdan sonra balık yağını, akşam 5-6 gibi decavit içiyorum, yatmadan öncede kalsiyumu. Doğru zamanlarda mı kullanıyorum acaba. Sizler nasıl kullanıyorsunuz?