Bende şu an 7+3 oldum 6+4 de kalp atışını da bebişide gördük gayet iyiydi ağırlara gelecek olursak kasık ağrısı hepimizin bel ağrısı aralıklı oluyor bende birde o uyku uyku uyku 💤 kalkmamak İçin kendime bahane uyduruyorum evde iş yok napıcan kalkıp aa şimdi yatmicam ne zaman yatıcam diyippp uyanmıyorum neredeyse 😂😂