Betul7140 Kızlar 6 günlük bebeğim var ilaç kullandığım için biberonla besledim 5 gün bugünde beni emsin diye uğraşıyorum hiçbirşekilde kabul etmiyor biberonamı alıştıki 😞😞 ne yapsam emer beni yardım edin nolur çok üzülüyorum
Sengulkrgz Betul7140 Sanırım ondan cunku bebek biberon ile cekerken sutu yorulmuyor daha kolay ulasiyor ama anne memesinde biraz zor geliyor bebekte kolaya alistigi icin istemiyor olabilir.Benim cevremden edindigim bilgiyi size aktariyorum bir yakinim bebege memesini verip ustten de biberonla sut dokuyordu damla damla ve bebek bu sayede emmeye baslamisti.Bunu deniyebilirsiniz yeniden memenizi alip emmeye baslayabilir.
Zeynpatak Betul7140 beni yanlis anlama canim daha lohusasin ama neden biberonla verdin ki . Ilk bikac gun sutum az diye ben de mama veridm ogluma ama.saatlerce ugrasarak damla damla kasikla verdim . Yarisi dokuldu hep ama asla biberon vermedim . Biberon meme reddi yapar . Ne yap et bebegine memeyi alistirmaya calis her saat her dakika dene . Daha cok kucuk alisir memeye
Canan_ Betul7140 canim bir gunde memeyi almamasi normal, ben hastanedeyken hic biberonla vermedim ama yinede iki gun sonnda anca memeyi tuttu yavrum
Sad3c3m Sengulkrgz aynen gebe okulunda ebe aynı senin dediğin gibi dedi biberon uğraştırmadığı için ona alışıyorlarmış mümkünse kaşıkla verin demişti
Sengulkrgz Zeynpatak Ilac kullanmak mecburiyetinde kaldigi icin emzirememis onu da sanirim yonlendiren olmayinca biberonla vermis.Basta yazmis
Zeynpatak Sengulkrgz emzirememesine bisey demedim zaten ben de mama verdim ama kasikla verseydin keske dedm yanlis bisey soylemeidm ki
Duygu0007 Duygu0007 izleyin ve gösterdiği gibi bir ucunu biberonunuza koyun hem sizi emer hem de süt daha fazla geliyor hissi ile sizi emmeye baslar her defasında bu işlemi uygulayın ki sizi emsin ne kadar sık emzirirseniz sizi emmeye devam edecektir
melegimmmveben Duygu0007 evet bu sistem %90 işe yarıyor ve anneninde sütünün gelmesini sağlıyormuş. Kesinlikle denesin bayan
Duygu0007 Betul7140 izleyin ve gösterdiği gibi bir ucunu biberonunuza koyun hem sizi emer hem de süt daha fazla geliyor hissi ile sizi emmeye baslar her defasında bu işlemi uygulayın ki sizi emsin ne kadar sık emzirirseniz sizi emmeye devam edecektir
Duygu0007 melegimmmveben evet ben joker bebek mağazası çalışanıyım eğitimlerde gösterildi bize bu sistem gerçekten kesin çözüm .
Ozgeyusuf Betul7140 aynı şey benimde başıma gelmişti malesef biberona alışmış bi kaseye formüla mamayı koyun kaşık kaşık besleyin sakın pes edip biberona dönmeyin bi kaç gün huzursuzluk yapıcak idare edin üç günün sonunda bebeklerde emme refleksi olduğu için biberonu unutup sizi emecek ama biraz stres sizi bekliyor sakın pes etmeyin
Hayal_Demir 5 sene once beni de bilgilendiren olmadigi icin kizima memeyi tutturmayi basaramamistik. Simdi mamayi damla.damala memeye damlatip emmesini saglayabilirsiniz ya da basit duzenek kurarak deneyebilirsiniz. Pes etmeyin lutfen ve biberonu kullanmayin
Sengulkrgz Sad3c3m aynen kasik biberonlar var mecbur kalindiginda onu kullanmak en mantiklisi fakat iste insan bilmeyince cevresinden de kimse uyarmayinca iste anne boyle ugrasiyor.
Kural Betul7140 keşke şırınga ile verseydin canım benim de sütüm gelmedi şırınga ile besledim sütüm gelince göğsümü aldı