Papatya38 Kabzlktan kasklarım agrıyo 37 haftalgm bi çözüm bulmadm kabzlga hcbir sey iyi helmiyo dgmdan snrada böyle olmaz inş sezerym dşnyrm
Brsnhsm Papatya38 Kefir canım kesin çözüm. Denemeni tavsiye ederim doktorum düzenli içebilirsin bebeğe de çok faydalı dedi. 👍
denizoktay Papatya38 canım can eriği tam mevsimi şimdi onu sadece su ile şekersiz kompostosunu yap iç feci çözüyo annem getirmiş bana sağolsun bir kavanoz da doğuma saklıyorum kendim uğraşmayım diye😊 bi de gün boyunca erik kiraz falan ye rahatlatıyor
Elizannesi Kayısıları kaynatın suyunu süzüp robotta ezin o posayı çok soğuk su olmadan sulandırın inşallah iyi gelir