Allah hepinize bu duyguyu yaşatmayı nasip etsin inşallah.Doğum hikayeme gelecek olursak 14subat sabah11 de kontrl vardi 37+1 dim normal dogum istiyordum.doktora gttim nst de bebek hareketszdi ultrasonda bakti tekrar nstye aldi alttan muayene etti.bebegin hareketleri sıkıntılıydı tansiyonumu ölçtü.normalde tansiyonum cok düşüyor du 8 e 5 7 e 5 felan neyse ölçtü 14 11çıktı korktk tabi cok riskli senin icin de bebek icinde dedi yarim saat sonra bida ölçtü 11 7 ydi.bu da yuksek ciksa sezeryana alacaktn direk dedi doktorum ki hic sezeryan yanlısı değildir.3 gibi tekrar gel dedi.saat1 gibi tansiyonum baktim 14 10 du doktoru aradm direk yatış yaptı sezeryani ilk sıraya aldi 1 buçukta oglumu aldım kucagima .hersey cok şükür iyi oglumda bende cok iyiyiz allaha şükür.biraz uzun oldu hakkınızı helal edin.hepinize kolay dogumlar olsun inşallah🙏🙏😘😘😘😘