Tugramoms Cagla94 yani o konuda tedirginim sırf ulaşamama sorunu yüzünden normal doğuma da cesaret edemiyorum sezeryan olacağım gönüllü 4 5 gün önce dişim apse yaptı antibiyotik için 3 4 kere aradım ulaşamadım WhatsApp dan önce nasılsınız yazmıştım görüldü cevap yok sonrasında müsait olmasa bile dönüş yapmadı acil birşey de olabilirdi kanama leke vs mecbur benimle ilgisi olmayan annemin sürekli gittiği doktora sordum öyle kullandım ilaç salı kontrol var ama bu durumu artık dile getireceğim size ulaşacağım başka no varsa verin diye 33 hafta olduk artık riskli zamanlar yani parasını almayı biliyorlar
Cagla94 Tugramoms evet ne deseniz haklısınız allah yardımcınız olsun. Bu konuyu kafanıza takip stres yapmayın sorununuz çözülür inşallah konuşunca
Eyll_kuzu Tugramoms nasıl yapabilir bir doktor bunu benim doktorum gecenin kaçı olursa olsun ara Cuma günü acile gittik beni bilgilendir mutlaka dedi mesaj attım içi rahat etmedi aradı beni sabahtan mutlaka gel dedi madem o kadar sorumsuz olacaklar neden doktorluk yapıyorlar anlamadım birde kadındoğum gibi bir alanda iki can birden emanet sonuçta
Tugramoms Eyll_kuzu kesinlikle son gidişimde ciddi ciddi bu şikayetimi dile getiricm ins son haftalar da bari ulaşma sorunu yaşamayız
Ozge3747 Cagla94 Bence de öyle canım, ben de çok riskli bir hamilelik geçiriyorum doktorum olmasaydı bu günlere gelemezdim bile belki. İyi ki var sağolsun, aldığı para yaptığım her şey helal olsun diyorum sonuna kadar ☺️
Kalbiminsesi Ozge3747 valla doktrum cokilgili hakedioda ama 5000 tl dogum olunca ister istemez almk istemio insan
Ozge3747 Kalbiminsesi Yani o sizin bileceğiniz iş tabi ama o Doğum parası direkt doktorun cebine gitmiyor sonuçta eğer ilgiliyse bence bir gönül alınabilir ne olacak ki
sssibel Cagla94 Bende özel hastaneye gidiyorum ama güven vermesi açısından bir devlet hastanesi doktoru da arıyorum, sanırım siz doktorunuzdan memnunsunuz hangi hastane ve doktorunuzun ismi nedir acaba?
madl41 Cagla94 isim yazılı çikolatalar var ben ondan alıp bide çiçek yaptırcam 😊 bide bi çift benim doktorum adına bağış yapmıştı onun belgesini doktoruma hediye etmişlerdi oda çok hoş bir hediyeydi 😅
sydtns Benim doktorum çok ilgili güler yüzlü bir kez dahi sorduğuma ters cevap vermedi hep pozitif Allah razı olsun. Bende doğum zamanı kendisine hediye almayı düşünüyorum hala araştırmadayım bakalım. Doğum parasını doktorunuz almıyor arkdaşlar 😄 3000 veriyorum 5000 veriyorum diyosunux ama 😄