Sevilaaay Kızlar şekerim var dyet yapıyorum dikkat edince değerlerim iyi cıkıyor şükür doktor kontrolünden once bir parça çikolata yemem sıkıntı olurmu sizce
Sinem21 Sevilaaay ben yiyorum valla ağır tatlı yemiyorum ama çikolata yiyorum ufak parça ya da sütlü tatlılardan bir kaç dilim, nefsimi köreltmek adına