nergisog Pinryesilyrt ben de 39 oluyorum. Açılma yok. Sezaryen olacak herhalde. Açılma olur mu ki bu saatten sonra. 40 ı geçirmek istemiyorum
Pinryesilyrt nergisog daha erken ama ya 1 hafta daha bekleyin bakalım benim 40 ı geçti o yüzden endiseliyim baya
nergisog Pinryesilyrt eşim cumaya sezaryen için randevu almamı söylüyor. İzni çok yok. Doğu görevindeyiz. Geri dönecek. Perşembe geliyor. Beni de düşün çocukla biraz daha vakit geçireyim diyor. 17 haziran tahmini doğum tarihi. Onu bile beklemek istemiyor
Senemhifa 40 bitiyor yarın bizim 2 cm açıklık 2 haftadır ilerlemiyor yarın sabah suni sancıyla başlayacağız doktorum artık daha fazla riske atıp beklemek istemediğini söyledi