Yenianneeee61 ZehraAlbayrak benimde hamile olduğumdan beri karnım şiş dişardan hamile gibiyim 😞 bide kilom normal göbeğim falan yoktu tahminen benim belli olur 🥰
ZehraAlbayrak Yenianneeee61 zayifsaniz erkenden olur tabi karismasi mumkun degil. Kilo olunca gobekmi bebekmi karisabiliyo 😊 ama artik bariz sivri belli olmaya basladi ayirt edebiliyorum
titebouille Yenianneeee61 20.de çıktı.. 27yiz top gibi oldu.. bana sorarsan göbeksiz daha iyi.. hele bu sıcakta çok terliyorum..
saree Yenianneeee61 16. haftalık olduk göbüş çıktı biraz nefes almakta zorlanmaya basladım şimdiden 🤦♀️ Hele o merdivenler kabus gibi geliyo, şimdiden böyle oldum ilerde napıcam 🤦♀️
kyr9324 Yarın 19 haftalık oluyoruz zayıf biriydim ama daha yeni yeni çıktı karnım iç karnımda geniş olabilir belki 😀 hiç kiloda almadım şimdilik fit bir hamileyim 🤰🏻😌