Belgincr Karnımın alt kısmına elimi koydugumda pıt pıt gözümüz seyrer ya hani öyle hissediyorum :) gerçekten böyle bişy var mı. Piskolojimmi bozuluyo yoksa:)
Melek31 Belgincr bende 8+5. Günlüğüm 3ü gebeligim arada bi göbek deligimin etrafında altında seyirmeler oluyor ben inanıyorum bebeğimin seyirmeleri olduğunda kızlarımı hep sol kasigimda hissetmiştim ikisini de bu da göbek izamda🙌🙏
Mislimelek Belgincr benimde karnımın sağında bir kaç kez oldu dedim bebeği hissediyorum halbuki o zaman 11 haftalıktı dr dedim hissedemezsin dedi ana ben çok emindim taki bebeklerimin ikisininde solda olduğunu öğrenene kadar 🙈 yaaa seyiren yerde bebek bile yokmuş ki😊
defne55 Belgincr 1.5 ayliksa seyirme falan olmasının imkanı yok canım damardır o pıt pıt atan ben 4 aylık oldum hala hiç bisey anlamıyorum senin daha çok var 😊
Syst33 Melek31 canım bebek daha göbek hizasına çıkmaz kasık bölgene yakın yerlerde şuan hafta hafta bebeklerin göbeğe doğru çıkış süreleri var sen daha yenisin çıkmaz yani o başka bşydir göbeğinin attığını hissediyo olabilirsin
Asyaaaa10 18,19 haftadan öncekiler sadece damarlarla alakalıymıs canım 😊 ben 19+0 oldum. Gece hareketlerle uyudum, sabah hıckırıklarla uyandım mesala 😍
Melek31 Syst33 göbek hizamda elimi koyduğumda alta doğru pitpitliyor ki doktorda hep tam ortadan bakıyor ultrasonla 3u gebelik belki olabilir diye düşünüyorum ki kızlarımı da çok erken hissetmiştim kasigimda 12haftadada cinayetlerini öğrenmiştim
Syst33 Melek31 12. Haftada cinsiyet öğreniliyorda canım istersen internettende bak göbek hizasından kiloluysan bakıyo olabilir benimki hep kasıktan bakıyo 3.gebelik belki dediğin gibi olabilir ama sanmıyorum bende sağlıkçı olduğum için net konuşuyorum
MerveNural Yok artik kalp atışı hissedilir ki alttan bile bazen zor duyuluyor siz ne iciyorsunuz😂 1.5 aylik kan pıhtısı seyirir mi bagirsak ve gaz hareketi o bebek yok ki orta da hareketi olsunn onu da geçtim bebek kasıkta su an onun gobek hizasinda ne isi var te allah akil fikir versin ya
BirVeraAnnesi35 Belgincr 1,5 aylıksa pek mümkün değil kas seyirmesidir canm ben 18. haftamdayım daha çok yeni yeni pıt pıt lar oluyor😊 seninki henüz çok küçük rakminle bile teması yok şuan
Melek31 Syst33 kilolu değilim canım ama göbeğim çıkmış vaziyette dışarıdan bakılınca anlaşılıyor iç karnım küçük
Rbs111 Belgincr 4 aylık oldum o tık tık bende de var ama kas seğirmesi. Bebeğin içerde hareket edince net anlıyorsun 😊