ESRAOZ35 Merhaba hanımlar, 24 haftalık hamileyim ilk hamileliğim. Göğsümden sıvı gelmeye başladı. 1 hafta içinde 2 defa oldu. Bu sefer sağ göğsümde daha çok oldu. Neden olabilir ?
Hulyalp ESRAOZ35 agiz sutu geliyodur canim. Dar sutyen giymemeye ozen goster kendiliginden akiyorsa sorun degil ama skistirmamak lazim.
Ozlemsvr ESRAOZ35 Normal canım ağız sutu. Biri birindnr fazla olması da doğal. Bir göğüs bir göğüsten her zaman için daha dolu olur. Benim sol göğsüm sağ gogsumden dolu mesela..
BirVeraAnnesi35 ESRAOZ35 doktorunuza danışın tabiki ama süt akması normal diye biliyorum olsun maşallah diyin olmamasındansa fazla gelip akması çok daha iyidir bakalm bizlerin sütü gelecek mi😊😊
iremmvebebegi ESRAOZ35 canım ben de suan 33. Haftamdayım ve senden once ki haftalarda o sıvı gelmeye baslamıstı.. Tedirgin olucagın bir durum degil hatta benim de solda cok sagdan hic gelmedi nerdeyse.Doktorum sakın sıkma yoksa dogumu tetikler dedi o sebeple aklında olsun
ESRAOZ35 iremmvebebegi doğumu mu da mi tetikliyormus. Sıkmadım hiç ama şaşırdım. Hiç böyle birşey duymamıştım çevremden.
Elifyor Ben 16 haftalık hamileyim ilk 13 haftalıkken sıkıştırınca geldi şimdi durup durup sürekli akıyor iç çamaşırımı ıslatacak derecede oluyor ve göğüslerim aşırı derecede acıyor sızlıyor benim çok erken gelmiş herhalde 😐
Ebrtuna Sıkmayın dedıler bebegıj ılk emecegi sutten once akan bu sıvı antıbytk gbi bısey mıs. Bıde sıkmak erken dgmu tetıkler dedıler bendende gelyr 30 haftalgm suan