Ben de 33+5 haftaligim ve surekli uykum var o yuzden evde durmak istemiyorum disari cikiyorum yoksa butun gun evde miskin miskin bi saga bi sola hareketsizlikten her yerim agriyor sonra. Aslinda rahat rahat uyumak icim son haftalarimiz tadini cikarmamiz mi lazim ne 😁