25+3 deyim kızlaaaar acayip ama acayip iştahsızım. Su içmeyi bile unutuyorum. Mantar var özel bölgemde kasıntıdan sabahlara kadar yatamıyorum bir dalıyorum uykuya uyanıyorum öğlen 12 1 olmuş kahvaltıyı öyle yapıyorum bazen aksama kadar birsey yiyemiyorum. Birsey görüncede canım istemiyor bazen midem bile bulamıyor. Benimle aynı durumda olan var mı? Ne zaman geçecek bu ???