Mervenr Arkadaşlar 2 aylık hamileyim ve vücüdumda çatlaklar oluşmaya başladı kolumda,göbeğimde.bunun için krem kullansam fayda edermi? Ne yapmalıyım? Hangi kremi kullanmalıyım ?
Sengulkrgz Mervenr cok erken degil mi ben gebelikle iliskili oldugunu pek sanmiyorum ani kilo aldiniz sanirim bir anda
Hulyalp Mervenr kiz bi bismillah 😂 simdiden basladiysan ilersi pek hayirli degil. Oncelikle bol bol su ic ve sabah aksam vucudunun her yerini yagla (evdeysen karnini her saat basi bile yagla) bunun icin ister en pahali kremi al ister en ucuz yagi ama nolursa olsun yarim saat vucudunun emmesini bekle hemen giyinme elbiseler bosuna cekmesin.
Anneyimmmmm Mervenr çok garip kilo almamışsınız ve daha 2 ayda böyle çatlağın olması enteresan. Acaba hamile kalmadan önce falan kilo almış olabilir misiniz?
Mervenr Hulyalp suyu çok içiyorum peki ne kullanmalıyım sıradan bir krem mi zeytinyağı mı yada çatlaklar için farklı bir krem oluyormu
Hulyalp Mervenr ben oglumda tatli badem yagi kullandim hic catlamadim ama suan ikizlerime hamileyim 33+3uz yine tatli badem yagi kullaniyorum bugun farkettim minik catlaklar olusmus karnimda. Artik onune zaten ne surersem sureyim gecemem cunki o kadar buyudu ki karnimin gerilicek yeri kalmadi tefw dondum resmen. Hatta dun yanlislikla tirnagimla cizdim karnimi ordan bile yirtildi Allah korusun az bisey takilsa yada basima bisey gelse karnim patlicak galiba
Mervenr Anneyimmmmm bir iki kilo anca aldım ve hamile olmadan önce çok kilolar aldım verdim ama çatlaklar hiç olmamıştı hamile olduğumu öğrendikten sonra çatlaklar oluşmaya başladı
Kahraman35 Mervenr Ben 3. Aydan beri her banyo sonrası( bazen kuru olduğunu her düşündüğümde) hindistan cevizi yağı kullanıyorum. 34. Haftadayım çok şükür hiç çatlak yok. Tavsiye ederim. Gerçi sanırım vücudunuz çatlamaya müsait ama yine de belki aza indirilebilir.
Mutire Mervenr benim gibisin erken başlamış bacim. Şimdiden başladıysa pek yapicak bişey yok bol bol hakiki zeytin yağı sur derim ben öyle yapıyorum bir nebze olsun belki önüne gecebilirim diye vücuttan vücuda değişiklik gösteriyor kimileri hiç catlamiyor
zcnmerve Mervenr ben üç aylık olmak üzereyim. Yaklaşık 20 gündür lierac çatlak kremini kullanıyorum. Vücudumda herhangi bi çatlak oluşmadı çok da memnunum.