Omaraysegul Hanimlar 31 haftaligim yarin randevum var. Sizin bu haftada bebeginiz ne durumdaydi kilo boy olarak. Bide devlet hastanesine gidiyorum sezeryan olacagim günü ne zaman verirler sizce?
Omaraysegul d190516 maşallah bizde bugn 30+3 olduk yarin bakalim diyecek doktorumuz. 27+2 gunlukken 1360 idik
Ebrs Omaraysegul sağol canim, erken dogurdum ben 12 gün oluyo 😊 rabbim saglikla dogurmayi nasip etsin herkese
Omaraysegul Ebrs iyi dogmustur insalah bi problemi oldu mu? Kuveze girdi mi. Benim kizim 29 hafta dogdu uzun sure kuvezde yatti ama 20 haftadan sonra gelismemis 470 gramdi
Ebrs Omaraysegul yemek borusu kısa olarak dogdu maalesef canim, ondan dolayı dogdugunun ertesi günü ameliyat oldu. Şimdi yoğun bakımda 13 gündür, bakalim ne zaman çıkacak 😔