ozge_yasin_budak Kızlar 38+3 günlük hamileyim 2 gün önce doktora gittim 2 cm açıklık var dedi nts ağrı çıktı salı günü doğurursun sen dedi salı saat 2 de randevum var ama ben hiç bir şey hissetmiyorum aranızda böyle olup doğuran var mı
Melli ozge_yasin_budak benim de 37. Haftam ve 2 cm açıklığım var nst de sancı falan da çıkmadı. Haftaya cuma hazırlıklı gel dedi bebeğim iri biraz umarım cumaya kadar doğar normal doğum yapabilmem açısından. Ben de burada bekleyeyim belki tecrübeli anneler bize yardımcı olurlar
Senemhifa ozge_yasin_budak maşAllah ne güzel işte canım bol hareket et bence 38. Haftada açıklığın ve sancının başlamış olması büyük bi nimet kendi sancınla doğum yaparsn inşAllah ben 40+6 oldum 2 cm açıklık hala hiç ilerleme yok
Didemm91 ozge_yasin_budak ben de 38+3 oldum hiç belirti falan yok yarın randevumuz var bizim de bakalım ne diyecek sancı falan hissettin mi yoksa muayenede mi belli oldu ?
ozge_yasin_budak Senemhifa canım benim nts de ağrılarım çıktı ama ben hiç bir şey hissetmiyorum ki ağrı sancı hiç birşey yok sadece doktorum salı günü doğurursun dedi bakalım ne olacak
ozge_yasin_budak Seymasefaa yok canım özel birşey yapmadım sancı falan da hissetmedim ki hala da hissetmiyorum sadece nts de çıktı
ozge_yasin_budak Didemm91 yok canım hiç birşey hissetmedim ki hala da hissetmiyorum sadece doktorum salı günü doğurursun dedi
Seymasefaa ozge_yasin_budak anladım Canım bana da biraz açıklığın var dedi biraz biraz sancılarım çıktı bide Cuma günü nişanım geldi ama tık yok doktor Cuma’ya tekrar kontrol verdi 😂
hunilimom ozge_yasin_budak bi kaç güne doğum olur canım bol hareket edersen bayramdan önce arkadaşımla konusmusmustum onunda 38 felan di 2 cm acıklik vardı bayramın 2.günü felan doğurdu oda
ozge_yasin_budak hunilimom anladım canım inş da benim hiç sancım ağrım falan yok sadece nts de çıktı biraz birde 2 cm açıklık var dedi
ozge_yasin_budak hunilimom valla canım bende de belirti yok yani ben hiç birşey hissetmiyorum sadece açıklık varmış birde nst de ağrı çıktı ama ben hiç bir şey hissetmiyorum
ozge_yasin_budak Seymasefaa ay bende de tık yok valla canım bende nişan da yok hiç birşey yok sadece açıklık varmış 😂
ozge_yasin_budak Seymasefaa ay canım inş rabbim hayırlı sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin biran önce çok sıcak dayanılmıyor artık 🤦♀️
ozge_yasin_budak Didemm91 yok canım 36 haftalıkkende nts de ağrım çıkmıştı ama doktor alttan bakmadı 38 hafta da gel çatı muayenesi yapıcam demişti işte 3 gün önce gittim alttan baktı 2 cm açılman var dedi salı doğurursun dedi ama ben hala hiç birşey hissetmiyorum
Didemm91 ozge_yasin_budak anladım canım inşallah sağlıcakla hepimiz kucağımıza alırız yavrularımızı ♥️