Yavrukusum Merhaba bende 10 senedir migren hastasıyım 28 yasındayım. Hamile kalırsam en korktugum şey baş ağrısıydı ve 3gündür korktugum başıma geldi. Baş ağrılarım geçmedi şakaklarıma viks sürdüm ağran yerlere buz koydum eşim sürekli masah yaptı tülbentle sıktım karanlık odada uyudum hiç bir şeyin faydası yok. Doktoruma gittim parol ya da minoset günde 3taneye kadar içebilirsin dedi.Çok dayanamıyıcak durumda da parolun serumunu bağlatabilirsin dedi. Serum bağlatmadım ama 2 gündür parol içiyorum.Çalışan biriyim işime gidemiyorum o yüzden içmek zorunda kaldım. Gebelik haftam 17 tam. Doktorunuza danışıp dayanamıyacak durumdaysanız ilaç içebilirsiniz. Allah yardımcımız olsum hepimizin...