Fatmabltc Kızlar 33+1 deyim ama sanki zaman durdu benim için daha 48 gun var 40 haftayı tamamlamama ama uyuyamıyorum. tuvalete gitmekten usandım ayaklarım agriyor dogum cok uzakmis gbi hissediyorum. Benim gubu olan var mı cok yalnız hissediyorum 😔
iremmvebebegi Fatmabltc valla aynı ben😄 ben de 33+2 deyim hiç geçmicekmiş gibi şikayetlerimiz de aynı napıcaz bilmiyorum
[silindi] Fatmabltc ahh ahhhhh aynı ben günler geçmiyor durdu artık 😓😓37-38yazanları görünce imreniyorum🤷♀️
Tugbax68 39 haftalığım sanci başlıyor aha diyorum.sukur doguracam artik sonra ne bir sanci ne bir sızı kalıyor doğmayan bebek yapmisiz
Feyzanuuurk 34+1 olduk ama Yok ya ben doguramıycam başaramıycam gibi his geliyor bazen kendimi güzel motive edemiyorum kendimi kandıramoyorum yani