Betluysal bilgi için çok teşekkürler 😍🙏🏼 bişey sorucaktım, peki doğumda nasıl doktor, normal mi yoksa sezeryan mı? Çünkü bazı doktorlar hiçbir sorun olmasa bile tam doğum esnasına yakın sezeryan için imza alıp fiyat farkı alıyolar. Fiyatta değilim ama sezeryandan oldukça korkan biriyim ve boş yere bıçak altına yatmak istemem. Mesela balat hastanesinde sorun varsa eğer gerçekten normal doğum ücreti alınıyo ve sezeryan isteğe bağlı. Bilmiyorum siz doğum yaptınız mı ancak sormak istedim. Aydınlatırsanız sevinirim ❤