Cansubasak Gebeliğiniz hayırlı olsun.Kan testlerini vermek için doktora gitmiyor musunuz ki?çünkü 5000’in üzerinde değer olduğunda zaten keseniz gözükür.Hala niye kan veriyorsunuz? Doktorunuz şu safhadan sonra kendisi muayene ile gebeliğinizin sağlıklı olup olmadığını söyler,buradan kimse yorum yapamaz.kan sonuçlarınızda herhangi bir anormallik yok.Eğer doktorunuz ihmal ediyor ise doktor değiştirmenizi tavsiye ederim.Daha fazla da kan vermeyin.O kan bebeğinize lazım,damarlarınıza yazık.Ve hastaneye git gel enfeksiyon da kapabilirsiniz o zaman gebeliğiniz için de büyük tehdit olur.