Berenaysed sabah uyanınca iki kaşık.pekmez yiyorum ama kahvaltıda tıkanıp kalıyorum zar zor yumurtamı yiyorum tahin pekmezide denedim ama yok artık bende Allah'a emanet bıraktım sağlıklı olsun diye dua ediyorum zayıf olsada bakarız doğunca elimizden gelenini diye 😍sende lütfen paylaşma ben ilk haftalarda her muanemde doktorum maşallah 8 gün haftasında önde gidiyor bende öyle.herkese söyledim bi anda duraksadı 20 haftadan beri hep bir hafta geri diyor doktorum inşallah haftaya yine kontorulumuz var toparlamıştır diye dua ediyorum