Melek1010 Unibaby ve e-bebeğin kendi markası olan Baby&Me nin yenidoğan şampuanlarını aldım. Bebek yağını 6. aydan sonra kullanmayı düşünüyorum o yüzden bebek yağıyerine saf zeytinyağını tercih ettim. Onu da marketten almadım, babam bir arkadaşından sipariş vermişti balıkesirden geldi. Masaj yapmak için bir-iki damla damlatıp o şekilde kullanacağım inşallah. Pişik kremi de Bepanthol pişik önleyici tercih ettim. Daha pişik gibi bir sorunla karşılaşmadan (ki inşallah hiçbirimiz karşılaşmayız) direkt pişik kremi almak istemedim. Önce önleyici, eğer dikkat etmeme rağmen pişik olursa o zaman pişik kremi alacağım.