21+3 haftalık sağ böbrek te şişme ve aksi olarak kist ve apse görüldü ciddi bir ağrı 15 gün hastane yattım antibiyotik uygulandı günlerce parol alarak durdum enfeksiyon da ekstra vardı :( çok korkuyorum hala hastaneden çıktım ama ağrım hep var cızlıyor eğer tekrar ağrısa ateş yaparsa ameliyat yapacaklar apseye çekecekler anestezi almak istemiyorum bebeğim için karnım büyüdükçe böbrek ağrısı artar mı bilemiyorum panik haldeyim hep günde 4 lt su içiyorum