Senemhifa evet gelse anlarsınız tabi ama bebeğin sıvısının azaldığını anlayamazsınız haftanız dolmuş ve geçiyor. Sizi korkutmak istemem kesinlikle ama benim ablam da siz gibi 41. Hafta içinde doğum gerçekleşti bebeğin sıvısı en aza inmiş bir anda suyu geldi ve tamamı ile suyu boşalmış bu sebepten suni sancı ile doğum yaptı. Sezaryen olması gerekirken bu durumda doktor iki çocuğu da normal olduğu için normal doğum yapıyor ve bebek sıvısının da az kalması annesinin de suyunu kaybetmesi ile oksijensiz. Kalıyor anne karnında ve suan 5 yaşında daha yeni yürümeye başladı ve yeni kelime kurmaya başladı. Bebeğin içerde fazla kalması sıvısının en aza inmesi anne suyunu kaybetmesi doğumun hemen olması gerekirken suni sancı ile bebeği içerde bekletmeleri suan yavrumuzun ablaları gibi hareket edememe ve konuşamamasına sebep oldu . Bu sebepten beklemeyin gidin doktora diyorum normal olsun die de beklemeyin gidin sezaryenle bebeğinizi tehlikeye atmadan doğumunuzu yaptırın