Ssraa Ben de öyleydim haftam ilerledikçe sırt üstü istesem bile yatamaz oldum zaten. Belim baldırlarım ağrıyor kalkması da çok zor oluyor öyle, midem bulanıyor nefesim sıkışıyor falan... yani bi zamandan sonra istesen de yatamazsın zaten ☺️
Sad3c3m Asilkom canım en basitinden google diye bi arama motoru var sende bir tıkla aydınlanabilirsin bence denemeye değer🤣🤣🤣
Sad3c3m Asilkom dur kıyamadım azıcık yol göstereyim https://www.google.com.tr/amp/m.milliyet.com.tr/amp/hamilelikte-sirtustu-yatmayin--pembenar-detay-hamilelik-2349088/ daha bir sürü makale var incele bence ondan sonra saldırırsın
Asilkom Sad3c3m google amcaya bas agrisi yazıyorsun beyin tümörü diyor gereksiz bilgi kirliligi ile kafana fazla takmaman gerektigini akışına bırakman gerektigini soylesem de goruyorum ki saldiri olarak algilamissin bende şuan sana kiyamadim. 😊 sol tarafa yatmak bebegin beslenmesi acisindan iyi bir sey mümkün mertebe sola yatalim buraya kadar zaten ben de seninle okeyim yalan dolan demedim ki ama uyandin ve sirt ustu uyudugunu fark ettin bir şey olmaz napiyorsn hoop geri sola yatiyorsun yani cok sey yapma cok takilma rahat bir hamilelik gecir demek istedim daha aciklayaci olamazdim herhalde yordun beni bacim yeter bu kadar 😊 byby
espalp busraaylmz sağa ya da sola yatınca oğlan çok tekmeliyor 🤦🏼♀️ Ben sadece sırt üstü yatabiliyorum gibi bi şey 🤦🏼♀️
Zeynka busraaylmz Bende sürekli soluma yatarak uyuyorum ama birkaç gecedir uyandığımda hafif sırt üstü yatarken buluyorum kendimi. Hafif diyorum çünkü tam dönememek için sırtıma sert bir yastık koyuyorum uyurken o da tam dönmemi engelliyor. Siz de öyle bir deneyin isterseniz :)
Gizem_6 Jinekolog doktor Kağan kocatepe nin açıklaması. Vücudumuz her şeyi bizden iyi biliyor. Akışına bırakın 😂 https://youtu.be/vj35B8chPjY
Ebrs busraaylmz ben hamileligimi sirt üstü yatarak gecirdim canim, solda kan akisi daha iyi tabiki ama sirt üstüsün diyede cocuga kan gitmez diye bisey yok kendini kasma bu kadar 🤗