Uzimm Arkadaşlar gecenin şu saati olmuş uyuyamiyorum sürekli icimde bir sıkıntı ruhum daraldi artik sizde de böyle oluyor mu 2 dk bir baska birseye kafami takiyorum
R_Arslan Uzimm kafama birsey taktigimdan degil ama bende uyuyamiyorummm ayaklarim yaniyo sicak basiyoooo
AyazEfeninannesi Uzimm 36. Haftadayım bende normalde uyuyamıyordum ama bugün daha da bir başka oldu 3 ten beri uyku yok içim daralıyor nefes alamıyorum 🥺🥺🥺
Cisel Uzimm hic endise etme yalniz degilsin:( sabahin 3-4 unu gormeden yatamiyoruz cogumuz. Hem sicaklar hem endise hem agrilar siskinlikler vs uyutmuyor:(
Uzimm Okyanusolmak belli bir sebebide yok bi konu bulsam ona takacam.kafayi ama agrilar migde bulantilari filan olunca belkide huzursuzluk saplanti yapiyor
Uzimm AyazEfeninannesi bende oyleyim yurumekte de cok zorlaniyorum sizde de oluyor mu kasik agrilarim cok fazla
AyazEfeninannesi Uzimm yürüyüşe cıktığımız da hemen yoruluyorum nefes almakta zorluk çekiyorum oğlum da maşallah yürürken hiç durmuyo aşağıya zorluyo yürümek daha da zorlaşıyo😂😀😀
Zumra04 Uzimm 33haftalıgım ıkımcı gebelıgım bı kızım var ve kızımda hoc boyle degıldımm bunda hıc uyuyamıyorum gogus altımda hep agrı var😔
Uzimm Zumra04 benimde sağ kaburgami bence oydu ayagi ordaymis ve cok sevmisti simdi cok şukür asagi indide rahatladim ama hala arada kaburgami bi durtüyor 😊
bilnazo68o Zumra04 30 haftaya giricem bende .geceleri gogusumun altinda kaburga acimla uyaniyorm.:((( uyku duzenim cok bozuldu