melka1207 Kızlar normalde sırtüstü bile yatamam bebek yüzünden gece bi uyandım çok rahat sırt üstü yatıyorum karnımdaki o rahatsızlık ve sertlik hissi yok hamile gibi hissetmiyorum yani acaba ben mi kuruyorum bir şey mi oldu bebeğime 😫
ElifileElaa melka1207 bende aynisini hissettim oyle uyandim suan hareket ettide icim rahatladi. Kac haftaliksniz
kartanesi_63 melka1207 bende sabahları bi uyanıyorum sırt üstü haldeyim doktora sordum bişey olmaz dedi
[silindi] melka1207 beni sırt üstü nst ye bağlıyorlar sagıma veya soluma uzandığımdan cok daha hareketli oluyor bebişim. öyle dedikleri gibi kötü bişey olsa o şekilde cihaza bağlamazlar
Serrameri Şuan hafif yüzüstü yatıyorum düşün emin ol bişey yoktur. Bazen bende sırt üstü yattığımda karnım bomboş oluyo ama o da organlar yayılıp yer değiştirdiği için bebeğe fazla alan kalıyo yeri genişliyo ondan oluyo.
Nrdlk melka1207 daha küçük bebeğin bende o haftalarda rahat tim merak etme bişey olmamıştır allah korusun ben her kontrole gittiğimde içimde bu korku endişeyle giderdim ama Rabbim koruyor içini ferah tut bol dua et o vesveselerin arın o korku ilerleyen zamanlarda gider yerin artık dogsa da sevsekler alır bizim 18 günümüz kaldı çoğu zman benim karnım bile boş gibi hissediyorum merak etme 😚
Mamak melka1207 bende 17+2 yim canim ama her gun duzenli hissetmiyorum. Hatta bir kac gundur hissetmiyorum hemen hemen. Sen duzenli hissediyor musun?
melka1207 Nrdlk Çok sağol canım iyi dileklerin ve tavsiyelerin için, Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bebişini 🙏🏼
melka1207 Mamak ben daha hiç hissedemedim bazen bi kıpırtı oluyor ama bebek mi gaz sancısı mı ayırt edemiyorum😂
Eyll_kuzu melka1207 bende sırt üstü yatıyorum çoğu zaman uyanırken ben direkt tekmelerini hissediyorum ama uyurken öyle rahat oluyorum ki çünkü ağrılarım var şimdi de sol tarafıma yattım birşeyler yapıyor içerde ama ne yapıyor bende bilmiyorum sürekli bir kurcamalar tekmeler 😂
Brlzhr melka1207 inanın aynı his zaman zaman bende de oluyor ama bebegimde sıkıntı yok şükür. 29 haftalik hamileyim bazi sabahlar uyandığımda karnim yumusacik oluyor ve kendimi hafif hissediyorm sanki karnim da bebek yokmuş gibi. Bugunde tam tersi karnim çok sert ve şişkin asiri rahatsizim .