38+6 haftalık olduk bugün kontrol için gittik muayeneden önce nst de sancim çıkmadı doktor yanında ise ultrasyonda yerleşmesi iyi çökmüş iyice dedi o an sancı geldi sonra alttan muayene etti 1 cm açıklığın var dedi kalkarken tekrar sancı geldi 15 dk da bir sancı geliyor 1 cm açıklığın var dedi ve eve gidip yürümemi söyledi eve geldim ama ne gelen var giden ne kadar sürer acaba doğum ?