Ben bütün hamileliğimde girdim havuza da denize de doktoruma da sormadan başladım hatta girmeye, sakin bi yerse ve üşütmemeye dikkat edersen bişey olmaz Allah ın izniyle. Zaten deniz daha çok öneriliyor gebelikte. Enfeksiyon kapacaksan her yerden kapabilirsin bence, iş yerimizde ya da toplu yerlerde girdiğimiz tuvaletler ne kadar temiz mesela, bilemesek de mecbur giriyoruz. Yine de içinizin rahat etmesi önemli, içiniz rahat etmicekse girmeyin bence ☺️