Mh1989 aynısını 24. Haftalarda bende yaşadım bıçak saplar gibi hatta ben topallayarak yürüyordum acayip acı çekiyordum hamilelikten kaslarda sinir sıkışmasından dolayıydı benimki o acıyı 3 hafta çektim ne yaptıysam geçiremedim hatta doktorum bu şekilde normal doğum yapamazsın demişti en sonunda hamile platesine başladım şuan hala devam ediyorum 36 haftalık olduk şükür çok iyiyim🙏🙏doktorunuz izin veriyorsa muhakkak hamile platesine gidin 👍👍👍👍