Rhk0158 aynen sadece koku deil canım hem çok kokuyo hem dışına çıkarıyor öyle uzun sürede bekleten biri deilim pişik olmaması acısından yinede üzerine geçiyordu ewet gerçekten önceden çok güzeldi ben kızımda hic değiştirmedik hep kullandım değiştirmişler gerçekten artik güzel deil tavsiye etmiyorum yani su andada molfiks kullanıyorum çok güzel ondan alabilirsin