Buseecrin Kullanan varmı memnun kalan yada şikayeti olan ben beğendim hoşuma gitti gibi ama fikir almak istiyorum alan almak isteyen varsa fikir olsun hem. Kaçında ayda bebek arabası almaya başladınız bide merak ettim şimdiden teşekkürler 😊
Mucizem00 Buseecrin canım çevremde çok kullanan var elele mükemmel bir marka kendimde denedim sürdüm kullanışlı kaliteli kendimede elele alıcam hiç tereddüt etme başka arabalara da bakma derim 💕
Enen Mucizem00 istocta ürünün fiyatı nedir birde hangi mağazadan bakacaksınız söylerseniz bizlerede fikir olsun ☺️
Mucizem00 Nurtube evet gidip baktım tabi daha önce ama en sona bebek arabasını bıraktım yer açısından bide maddiyat acısından Cuma alıcaz
Nurtube Mucizem00 hangi rengini alacaksınız. Ben siyah al kahve arasında kaldım. Siyah tam siyah değilmiş galiba. Resimler de net çıkmıyor. Kafam karıştı o yüzden.
Seymanurr Bende ranger modelini aldim henüz bi kere dışarıda kullanmak şansım oldu memnun kaldım sürüşü filan çok iyi
Mucizem00 Enen canım adını tam hatırlamıyorum Cuma günü gidicez eşim biliyor adını, kaçıncı ada da olduğunu ve adını da size yazarım ❤️❤️❤️
Esrasu Bende elele allroad kahverengi aldım hepsiburadadan. Henüz kullanmadım ama kullanan arkadaşlarımın tavsiyesi üzerine aldım. Gayet güzel gözüküyor