Çamlıca Erdem hastanesine gidiyorum şükran hanım diye bi doktor var başından beri ona gidiyorum onun dışındaki doktorları da denedim ama İnan onun ki kadar destek ve yardım alamadım insana annesi gibi davranan tek kadın doktor işinde de bir numara bence kesinlikle öneririm❤️❤️❤️