Filizak kocaman arastirma hastanesine randevu almistim ona ragmem 2 saat fazla bekledim. Sonra cihaz bozuldu dediler. Orda yaptiran arkadaslarim oldu 10dk sürdü bakti çıktık dediler. Ben de vaktim olmadığı için ve kısa sürüp için rahat etmeyecek diye özel muayenehaneye gittim. Yarim saat inceledi. Içim de rahat etti çok şükür.