balbadem2525 arkadaslar bebisim 18 haftalik hala gostermiyor gidiyoruz kiz olabilir buyuk ihtimalle diyolar ama kesin bseyde diyemeyiz dogumda belli olur diyolar neden gostermiyoki bu cocuk 🙄😒
Zagrozunannesi balbadem2525 Doğumda mı belli olur🤨 nasıl kıyafet alıcaksın esyalarını ayrılacaksın o zaman 😁bence gosterır kendını bıraz sabret canım bi de cıkolata ye kontrole gıtmeden önce çok ıse yarıyor ama nazlanıyorsa kızdır büyük ıhtımal benım oğlan pat dıye gosterdı 😁
seon90 balbadem2525 canm 22. Haftada ileri düzey ultrasona girdiğinde doktor sana söyler cinsiyetini.
balbadem2525 Zagrozunannesi gostermiyo 🙁 dogumda gorursun diyo doktor hepten uyuz oldm :/ cikolatada ters tepti bizde yuz ustu donuyo cikolata yiyince
Babyboymom balbadem2525 Aynen ya okuyunca güldüm 😂 Bizimkide ters döndü göstermiyor. İlkinde bacakları açtı kordon araya girdi göremedi. İlk erkek dedi sonra yok kordon var dedi sonra kız mı acaba dedi oda olmadı bilemedi. Çok haraketli. Kızım hemen göstermişti. Bu çok hareket ediyor erkek olabilir gibime geliyor😊