Merhaba güzel anneler kısaca anlatmaya çalışayım Doğum hikayemi. Sorunsuz bir hamilelik geçirdim çok şükür artık sona yaklaşmıştık ve inanılmaz hırslıydım normal Doğum yapma konusunda bunu bl mesele haline getirmiştim resmen nasipten öte hiç bişey yok. İzne ayrıldığım günden beri hep hareketli oldum yürüyüş yaptım kendi işimi kendim yaptım kendimi çok hazır hissediyordum Doğuma. 38. Hafta oldu çatı muayenesi oldum Orda kastım kendimi biraz. Çatım orta dara yakınmış. Bebek’te büyüktü yine de fikrimi sordu doktor normal istediğimi söyledim. Gününü beklersek çok kilo alacağı için 2 gün sonra Doğumu başlatmak için gün aldık. O aşamayı da hareketli geçirdim evimi hazırladım annem geldi şehirdışından derken yatışım yapıldı. Suni verilmeye başlandı ama sancı başlamadı haliyle açılma olmadı alttan kontrol yapıldıkça canım acıdı sabah yatış yaptık 3 e kadar tık yok hemen yan odamda suni alan kızın açıklığı 5 oldu benim 2 de kaldı 4 et doktor geldi suyumu patlattı orada başladı sancı birden hem karın hem bel çok şiddetliydi epidural aldım sonra alttan muayeneleri de hissetmedim rahatladım yanda ki kız 2 saate doğurdu benim açılma hiç ilerlemedi yürüyüş pilates fayda etmedi tüm ailem sezaryen diye diretti bende çok yorulmuştum ağlaya ağlaya kabul ettim pes ettim herkes beni ikna etmeye çalıştı bebek kötü etkileniyor yapma diye ama elimde değildi böyle olacağını bilseydim kuaförden çıkıp sezaryene gelirdim bu kadar uğraşmazdım dedim sonra ameliyathaneye geçildi bebiş kanala omzuyla girmiş takılmış o yüzden neyse 3 dk da kızım dünyaya geldi çok şükür. Kısacası üzülmem boşaymış çok konforluydu sezaryen öyle ağrım fln da olmadı 10. Günümüz baya toparlandık. Çok şartlanmamak gerekiyormuş. Sizde kızlar Doğum şekli ne olursa olsun sonunda kavuştuğunuz sağlıklı bir evlatsa o duygu paha biçilemez. Uzun oldu kusura bakmayın hepinize hayırlı doğumlar😘😘😘