Kızlar selam 12 haftalık hamileyim öksürüyorum öksürdükçe kasıklarım ağrıyor burnum tıkalı sor nefes alıyorum boğazım acıyor eczaneye doğal bişeyler sordum burun için deniz suyu vesaire falan ilaç kullanmayı zaten istemiyorum doktorum parol kullanabileceğimi söylemişti ama onu bile kullanınca vicdan azabı çekiyorum bebeğim için neler önerirsiniz doğal hamilelikte grip geçirip atlatanlar nasıl atlattınız