Yaser27 31+4um 25. haftadan sonra akintilarim bitti desem yeridir.Eskisi gibi hic yok genelde son haftalara dogru akintilar artiyor deniliyor ama benimde azaldi bilemedim.Sizinde artmis sanirim.Birde sey diyor tecrubeli anneler bebek idrar kesesine baski yaptigi icin sen farkinda olmadan aslinda idrar kaciriyormussun ama onu islakligi bazisi normal akinti zannediyormus bazisi bebegin suyu vs vs belki sizinde idrar kacirma vs olabilir mi ki?