defnefunda babam 2 hafta önce orada ameliyat oldu yani böyle rezil bir hastane olamaz salçalı su (çorbaymış) getirdiler kaşık yok refakatci kadın bogazina bisey takılmış su istemiş refakatçiye bisey vermiyoruz demişler. Üstüne örtü vermemişler üşümüş de... ters suratlar hasta bakıcılar sanırsın ust düzey cerrah. Doğum yapınca insan biraz sinirli olabiliyor haliyle. Yani bebek doğuracağım derken birini oldurmek istersen orası ayrı :) cidden katil olurdum ben 🤷🏻♀️