Gamze88 Yase_m aynıyız cnm😍😅bizde bekliyoruz bugun biraz sırtımda agrım var onun dışında bişimde yok 😊tam gününü bekliyor galiba benim oğlan 🥰
Yasemincifci Yase_m bekle cnm bekle daha cok beklycez biz🥺 yalancı sancn neyindemi yok kasılman falan
Ahsenliya Bende 39+7 oldum bugün ne sancı ne su ne nişan hiç bisey yok nasıl olacak bilmiyorum 😑 her kafadanda bur ses çıkıyo
Elikkk 39+4 olduk bugünde doğuramadım artık korkmaktan çok gelsede kurtulsam modundayım ilkkez çorabımı çıkaramıyorum Pantolonu mu tek çıkaramıyorum çok zor sikıldım
Glbyzilkm 39+5 bugün isin tersligi bayram girince araya 10 gündür muayenede olamiyorum çok heyecanliyim acaba ne zaman gelecekler