eraysegul Merhaba arkadaşlar. Ne yanıma dönsem rahat edip uyuyamıyorum bir türlü karnımdan dolayı 😅 sola dönsem olmuyor. Sağa dönünce bi nebze daha rahat ama Sol tarafa yatmak gerektiği içinde vicdanım rahat etmiyor bu kezde 😕
seyma281015 eraysegul Benim ikinci gebeliğim. İlkinde bu kadar erken başlamamıştı. Bunda şimdiden uyuyamıyorum artık bende 29+2 yim. Hiçbir türlü rahat değilim gece 3-4 kere uyanıyorum. Bide sırt üstü yatmayı bırakamadım hala 🙄
[silindi] eraysegul valla ne zaman sol tarafa yatsam bizimki tekmeliyor baya canımı acıtmak için trkmeliyor solda hiç yatmadım sağda yattım ama sağ tarafta çürüdü artık😂😂 nasıl rahatsan öyle yat böyle şeyler yeni moda oldu 😘
eraysegul seyma281015 bende sabaha kadar kaç kere kalkıp yer değiştiriyorum ama bir türlü rahatı bulamadım sabaha karşı uyumuş oluyorum anca 😆
Emnesar Aynıı dert bendede var 😔 sola yatıyorum uyuşuyor sağa yatıyorum uyuşuyor kendimi hep sırtüstü buluyorum ve inanılmaz derecede ayak bileği ağrım var zaten uyuyamıcaz doğunca bari şimdi uyusaydıkk 😳
bilnazo68o [silindi] senin sağ cürumus .benimde sol cürudu artik. Kaburgam cok aciyor sol da yatmaktan :D
[silindi] eraysegul 😂😂o. Konuyu açmıyorum bile fil gibi olduğumdan mıdır nedir benim sağ taraf pert 🤣