Asyalcin Merhaba arkadaslar 38+0 olduk bugün karinda bi gurultu ve ishal var acaba dogum belirtisi olabilirmi
mrsdoruk Asyalcin sabah akşam o sekildeyim 35. Haftamdayım 1 haftadır böyle pazartesi doktora gittiğimde soracağım. Bir yerde okumuştum vücut doğuma hazırlandığı için oluyormuş rahimdeki yumuşama vs seyler yüzünden ne kadar dogrudur bilemem tabi
Srfn11 Asyalcin sen doktoruna danis en iyisi cnm adet agrisi gbi agrinda oldgnu yazmissin o sni yonlendirir
Asyalcin mrsdoruk şimdide adet agrisı gbi bir agri başladı ve bebegim çok hareketli ilk dogumum olacak dogum sancısı nasil başlar hiç bilmiyorum tecrübe sıfır😞
mrsdoruk Asyalcin valla canım benimde ilk doğumum olcak bende sıfır tecrübe kasılmalar başlayacak ister istemez senin haftanda sancı gibiyse eğer dakika tut günde kaç kere olduğu önemliymiş bilgin olsun.
Asyalcin mrsdoruk şu an kendimi dinlemedeyim cnm adet sancisi gbi bi sancı gelip gidiyo biraz daha devam ederse dakika tutucam
Elifkorul Asyalcin adet sancısı gibi olup bele vuran bir ağrı oluyomuş Doğum sancısı düzenli ve artarak