Haticetarhan Bekleme doktora git.Ben 12 haftalikken yasadim gaz sancisini hatta sonra mide sancisi hanmasi vs yasadim ama gaz sancim daha felaketti.2 saat bekledim gecmeyince acile gittik direk yatis verdiler.Hatta sabahki postlarda da bahsettim bundan sonra direk bebegime baktilar bir sey var mi diye yoktu ama her ihtimale karsin provestan igne vurdular.Sonra serum verdiler sabaha kadar 4 serum yedim anca acilmistim.Idrar ve kan ornegide aldilar her ihtimale karsin temizdi fakat oradaki hemsire bana iyiki geldin demisti.Gebeyken gaz sancisi mide yanmasi odem vs vs hafife alma dedi.Sonra iyi oldum zaten ciktim hastaneden.Bence acile git ben yasamis bir insan olarak nasil bir sanci cok iyi biliyorum