Kızlar merhaba,
31.haftaya kadar oğlum makat gelişti ama 32.haftada doğum izni için doktora göründük. Doktor normal doğum pozisyonuna dönmüş dedi. Oh diyip doktorun yanından ayrıldık. Bugün doktora bebek hareketleri az diye gittik ve oğlumun makat gelişine döndüğünü söyledi. Yani anlamadığım şey bu çocuk 1 hafta içinde nasıl döndü oysa yeri kalmamıştı. Buna benzer hikayesi olan var mı ?