24Guloos_61 5. Yıl olmadı gecen sene kanser teshısı kondu 10 kür kemoterapi 2 ay radyoterapi aldım bana yumurtalık rezervın sıfır olmaz bebegın dedıler.. tup bebek yasaktı hormon kanserlı hucrelerı uyandırıyor dedıler yıkıldım esıme dedım bosanalım o bana ben senınle bebek ıcın evlenmedım dedı.. italyada yasıyorum burda cok ıyı bır tup bebek merkezıne gıttık ne aşılama nede tup bebek yapabılırız dedı doktor İNOFERT adlı ılac verıler yumurta kalıtesını arttıcı vıtamın mınarel varmıs ıcınde 2.ayda hamıle kaldım yurt dısında tanıdıgınız varda bunu mutlaka temın edın benım olduysa herkesın olur dıyorum allah tez zamanda olmayanlara nasıp etsın ınsallah 19. Haftama geldım ılk ve son bebegım son şansımdı.. hepınıze dua edıyorum ve cok ıyı anlıyorum🙏🏻