Fatmisko canım buna çok iyi bir doktorlar karar vermen gerekiyor malesef. Bende senin gibiyim ve doktora göre çok görüş farkı oluyor. Normal doğum herkes için aynı olmuyor. Burda okuyoruz dimi? Kimisi 8 dk da doğum yaptıgını kimi 3 günde doğuramadıgını söylüyor. Çok iyi bir kontrolden geçmek lazım ki normal doğumla iyileşeyim derken çok daha beter bir tramva ile karşılaşmayalım. Benim doktorum alttan ulstron cihaziyla bakarken bile titredim resmen. Ki cihaz çok ince yani asla canımı yakmadı. İlişki denerken gibi değil. Allah razı olsun eşimden. Ne kadar doğru bir seçim yaptıgımı bu problemle başa çıkma şeklimizle anladım. Eşte çok önemli. Defalarca boşanmak istedim. Hayır dedi. Ben seninle bunun için evlenmedim. Allahın bir mucizesi hamile kaldım. Pskolojin bozuldu. Bir dk yalnız bırakmadı beni. Sevgisini yüreğimde hissediyorum. Çok pişmanım. Keşke hamile kalmadan tedavimi olsaydım. 5 bin kira istedi. Vajinismus uzmanı. Çok geldi. Keşke verseydim ve gitseydim. Tek söyleyebileceğim bu hastalıkla mücadele eden her kim varsa. Hamile kalmayacağım diye düşünmesin. Vajen dışına boşalma ile bile çok düşükte olsa gebelik oluşuyor. Biz çok az bi kısımda ilerleyebiliyoruz. Aşıcam eşim için doğumu normal yapamasam bile doğumdan sonra başarıcam. Şimdi bile denemeye devam ediyoruz. Şimdi erkeksin öyle hamile m kalınır falan diyen bir zavallı çıkar gelir buraya. Dr vajinismus var youtubeda çok ünlü kanallarda anlattığı videolar var lütfen izleyip öyle saldırsınlar