Anneyimmmmm ben de vajinidmus hastasıydım doğumun ne zaman? ben de sordum ama hic normal yaptım diyeni görmedim daha burada. ben doktoruma söylediğimde normal doğum yağtırdığım cok hastam var böyle dedi ve teşvik etti. ben yardım alarak atlattım 21 haftalık hamileyim suan normal zamanlardan daha rahat ilişkiye girip istiyorum sanırım hormonlardan 😅 sadece bazen ilk girişte canım acıyor onun içinde doktordan kayganlaştırıcı önerisi aldım.
ilk hamileliğimi öğrendiğimde doktor karından göremeyeceğini söylediğinde o korkuyla ben alttan muayene isteyip oldum ve cok rahat olduğumu söyledi yani normal giden hastalar bile benim kadar kasıyormuş? sen de durumlar nasıl ileri seviye mi? Rabbim bize en hayırlısıyla normal sağlıklı doğum nasip etsin ama olmazsada yapcak bişey yok kafasındayım. 🤗